MagoVision Industrial Marketing
  • Home
  • Industriële Marketing
  • Verkoop Advies
  • Diensten
    • Specialisaties
    • Training en Coaching
    • Verkoop en Marketing Programma’s
  • Referenties
  • Blog
  • Contact
  • Kennisbank

Blog

Menu
  • Home
  • Industriële Marketing
  • Verkoop Advies
  • Diensten
    • Specialisaties
    • Training en Coaching
    • Verkoop en Marketing Programma’s
  • Referenties
  • Blog
  • Contact
  • Kennisbank
Blogs
  • Materiaalschaarste; wie gaat dat betalen
  • Proactieve verkoop op de schop?
  • Vijf decembertips om je verkoop- en marketingrendement te verbeteren
  • Zonder klanten geen business
  • Slimme business model innovatie
View Aukje van den Beuken's profile on LinkedIn
Strategie

Materiaalschaarste; wie gaat dat betalen

Analyse van de huidige markt waarin materiaalschaarste en prijsstijgingen centraal staan geschreven voor adviesbureau PKM, nieuwsbrief eind mei 2021 We lezen veel in de vakbladen en kranten over de schaarste van grondstoffen en de bijbehorende enorme prijsstijgingen (tot wel 190% Lees meer…

Door Aukje van den Beuken, 2 jaar2 jaar geleden
Verkoop

Proactieve verkoop op de schop?

“Wij doen er niet meer aan”, zegt een klant van mij lachend, “…proactieve verkoop. Dat is verspilde moeite. De klanten zitten niet op je te wachten en je zit te leuren met je producten.” ”Wij hebben het zo druk, de Lees meer…

Door Aukje van den Beuken, 3 jaar3 jaar geleden
Strategie

Vijf decembertips om je verkoop- en marketingrendement te verbeteren

Afgelopen jaar was voor veel bedrijven een goed jaar, veel aanvragen, veel projecten en vaak zelfs met een mooi financieel resultaat. Tegelijk heeft deze luxe ook voor organisaties een keerzijde gekend waarbij het interne proces veel tijd en aandacht heeft Lees meer…

Door Aukje van den Beuken, 3 jaar2 jaar geleden
Marketing

Zonder klanten geen business

Het lijkt allemaal zo logisch: zonder klanten geen business! Management- en organisatie expert Peter Drucker was een van de eerste auteurs die expliciet benoemde dat de organisatie op zich geen doel is maar slechts een middel om klanten tevreden te Lees meer…

Door Aukje van den Beuken, 5 jaar5 jaar geleden
Strategie

Slimme business model innovatie

SMART Industry -en de onderliggende ‘business model innovatie’- maakt al een paar jaar zijn opmars. Wat merk ik hiervan bij mijn relaties, zou je je kunnen afvragen. Ik moet zeggen, de druk om ermee aan de slag te gaan is Lees meer…

Door Aukje van den Beuken, 6 jaar6 jaar geleden
Verkoop

O jee, we mogen niet meer bellen!

Zoals het er nu naar uitziet in de wet bescherming persoonsgegevens, wordt het koud bellen naar prospects vanaf 2018 nog moeilijker. Alleen wanneer de gegevens van de persoon die je wilt bereiken specifiek vermeld staan op een site, is het Lees meer…

Door Aukje van den Beuken, 6 jaar5 jaar geleden
Marketing

Klaar voor de klant van morgen

Als industrieel marketeer kom ik nog steeds bedrijven tegen die marketing verwarren met promotie en communicatie. ‘We hebben de marketing goed op orde’, krijg ik wel eens te horen. Als ik dan doorvraag blijkt dat ze bedoelen dat ze een Lees meer…

Door Aukje van den Beuken, 6 jaar6 jaar geleden
Strategie

Wat heeft het voor zin te rennen als je niet op de goede weg bent

We zijn met zijn allen ontzettend druk in de metaal. Druk met offertes maken, druk met produceren, druk met de bezetting, druk met machines aanschaffen, druk met meedenken, druk met kortingen weggeven, druk met druk zijn. En we moeten wel Lees meer…

Door Aukje van den Beuken, 7 jaar6 jaar geleden
  • Home
  • Industriële Marketing
  • Verkoop Advies
  • Diensten
  • Referenties
  • Blog
  • Contact
  • Kennisbank
Hestia | Ontwikkeld door ThemeIsle